zondag 17 maart 2019

WAAR KOMT DE HITTE OP AARDE VANDAAN?

Onlangs luisterde ik naar deel 1 van de Humanity Unplugged-podcast van Thomas Williams.
Dit is een van de dingen die hij zei:
" Gezien de verminderde activiteit sinds het instorten van het concept suggereert dat onze zon ook deel uitmaakte van het construct, ik wist altijd dat het niet was zoals het lijkt van jongs af aan, ik staarde ernaar en toen ik het zag, zag ik het niet als een bal in de lucht, maar ik kon het zien als een gat in de lucht, toen ik mijn focus daarop neerzette, kon ik in de zon kijken en de zwarte vlek in het midden zien, op die leeftijd dacht ik dat iedereen het zag dat manier, maar pas in latere jaren werd me absoluut niet verteld, wat je waarnam was de singulariteit van het portaal, het heeft een kegelvorm aan weerszijden van de singulariteit, en waar ruimtevlucht tussen de verschillende sterrenstelsels plaatsvindt, dit is waar de golf doorheen komt.


Dit zette me aan het denken, is het mogelijk dat de zon dan niet onze bron van warmte is? Zoals altijd verbaasde me waarom als je opstijgt in een vliegtuig, waarom daalt de temperatuur? je hebt de planeet verlaten maar het is nu kouder? astronauten vertellen ons dat de ruimte weer veel kouder is, dus hoe verder je uit de planeet gaat, hoe minder warmte je ervaart.
Dus ik dacht weer, de enige oplossing is dat de warmte van de planeet zelf komt, een hete binnenzon, die ook kan fungeren als de motor voor ruimtevaart, wanneer we opnieuw leren hoe we hem moeten bedienen, waarom gaan we in ambachten met de weinigen, wanneer je kunt gaan met een planetair ruimteschip dat alle doeleinden heeft, zoals ik het begrijp, deze planeet is oorspronkelijk in Ursa Minor gemaakt en hierheen gebracht.
Denk je niet dat dat mogelijk is? kijk naar de maan, kijk naar Phobos (ook bekend als Death Star) en Diemos beide rond Mars, beide hebben een vaste baan die alle wetten van de wetenschap trotseert, met slechts één kant die alleen naar de planeet kijkt, plus je hebt twee satellieten van Saturnus, Janus en Epimetheus , met dezelfde baan.
Ze zijn ongeveer op dezelfde afstand van de planeet en draaien ongeveer op dezelfde snelheid rond. Ze halen elkaar echter nooit in of botsen niet. Technisch zeggen astronomen dat ze zich in een "1: 1 orbitale resonantie" of "hoefijzervormige baan" bevinden.
Deze kunnen niet als een of andere afwijking worden verklaard, omdat ze dat niet zijn, ze werden daarheen gereden, zoals in uitgeholde voertuigen en geplaatst in specifieke banen, voor specifieke doeleinden, waarvan geen enkele gunstig was voor ons.
Terug naar onze warmtebron en aarde, vanuit de noordpool komt een torusveld eruit als een appel en het daalt af naar de evenaar, uit de zuidpool is een torusveld dat omhoog gaat naar de evenaar, dus beide torusvelden ontmoeten elkaar op de evenaar, nu als het klopt, de bron van die torussen die uit de ventilatieopeningen bij elke pool komen, draagt ​​warmte, het verklaart dan waarom de evenaar het heetste gebied van deze planeet is, het noordelijke en zuidelijke licht gezien aan beide polen is de elementen van de innerlijke warmtebron komt van binnen de planeet zelf.
Onthoud dat onze planeet 23 * uit het midden staat, dus als de zon de warmtebron was, zou de evenaar niet rond het centrum van de aarde lopen, maar zou hij een hoek van 23 * maken en in een golfpatroon zijn om te lijken op de wiebelen aarde doet, omdat het niet in het midden ligt. '

Dit stuk zette me aan het denken. Warmte is altijd het resultaat van de omzetting van een of andere vorm van energie. Verwarm het zelf kan niet reizen zonder een drager. Omdat warmte wordt veroorzaakt door de beweging van moleculen. In de ruimte zijn er niet genoeg moleculen om de hitte van de zon door te geven.

Eigenlijk is de zon in zekere zin de bron van de hitte op aarde.
Is het u weleens opgevallen dat geluid 's nachts gemakkelijker reist dan overdag? Wat is 's nachts afwezig wat niet overdag is? Juiste licht. Dus, kan het zijn dat die lichte fotonen een massa hebben? Zou het kunnen dat licht moleculen van lucht laat bewegen en dus warmte veroorzaakt door de wrijving van die moleculen?

Zoals jullie allemaal weten, stuiteren de lichtstralen van de zon op het oppervlak van de planeet. Meestal in een hoek. Wat gebeurt er met de moleculen op de locatie waar dat licht recht omhoog stuitert? Hoe warm zal het worden? En hoe zit het met de polen op aarde?

Bron: LANDOFEDEN

1 opmerking :