donderdag 20 april 2017

Vincent Boot Nieuwe CD Soulflowers Sfeervolle pianomuziek voor iedere gelegenheid

Op zoek naar de juiste toon?

Vincent Boot http://www.pianistbreda.nl/ kennen we weer al een aantal jaren en is ooit als gast bij mij in het programma  aangetreden .
We spreken dan rond 2010 waar hij zijn voor het eerst in zijn carriere werd gevraagd voor het schrijven van muziek voor een theaterstuk. Het project had het thema spiritualiteit, waarvoor hij alle muziek componeerde. Een muzikale mix van chillout, ambient en wereldmuziek met heel veel piano melodieën, zoals het nummer “Universe of Peace”.




Onlangs kwam Vincent met de vraag of ik zijn nieuwe CD wilde promoten en na beluistering wil ik dat ook graag doen, het resultaat was er naar en heb er een stuk mooie chillout muziek bij.

"Ik kreeg zoveel positieve feedback de afgelopen jaren over mijn ontspannende piano chillout muziek dat ik heb besloten om dit muzikale pad te volgen. Op dit moment ligt er een piano improvisatie album gereed dat binnenkort zal verschijnen en leg ik de laatste hand aan mijn eerste chillout piano lounge album in samenwerking met de talenvolle Russische producer Konstantin Karpitsky (“Eternal Love”) dat zal worden uitgebracht onder het Chillout label “Love Empire”. Aldus Vincent.
Ik zal ook tijdens de komende programma's van Finding Voices Radio aandacht aan deze cd besteden terwijl ook de muziek zo nu en dan tijdens de stream op de radio voorbij zal komen.

Om alvast in de mood te komen van zijn nieuwe cd even naar het volgende stuk luisteren.
Van de CD Soul Flowers



Cd's kun je bij Vincent zelf bestellen
http://www.pianistbreda.nl/componist/bestelformulier/

Geen opmerkingen :

Een reactie posten