zondag 12 juli 2015

Het Lichtlichaam van de Aarde is Geascendeerd

Hallo Iedereen,
Ik zat vandaag voor een TAUK boodschap (The Art of Universal Knowing) en ontving deze onverwachte aankondiging van mijn vader, Ron. (Ron is een overgegane ziel). Ik hoop dat jullie je bij me aansluiten in feestviering en dankbaarheid met visualisaties van Liefde en Licht! Veel Liefde, Suzanne.
****
[Hallo Pa!]
Hallo Suzy! Ik houd van je.
[Ik houd ook van jou!!]
Vandaag wil ik dat jullie weten dat de Aarde een nieuw overhellend punt bereikt heeft. Het heeft diens Lichtlichaam geascendeerd en diens fysieke lichaam zal weldra volgen.
[Dus wat betekent dat specifiek?]
Het betekent dat de Aarde, zogezegd, vol aan het werk is / in barensnood verkeerd. Jullie zullen hier niet over in de kracht lezen maar hier is wat ik vanuit mijn uitkijkpost zie. De energie rondom de Aarde is gegroeid naar wat eruit ziet als een regenboog van Licht. Wanneer in het frequentiegebied van mijn spirit bekeken komt het overeen met kleuren van het spectrum die volledig de kleuren die je kunt zien in de schaduw stelt. Het is een levend spectrum van Liefde en Licht.
[Was er een gebeurtenis die het overhellende punt triggerde?]


Het was een bijeenkomst van een Raad van de hoogste orde van Geascendeerde Meesters. Dit, in lineaire tijd, werd gedurende een tijdje bediscussieerd. In de tijd van geen-tijd, waar ik van ben, was het een gevoel van voortvarendheid/daadkracht dat de Aarde naar ons toestuurde. Zij is bezig haar energiegebieden te openen voor de universele lichamen die deze ascentie toestaan om te gebeuren.
[Ik zie het beeld van een filter rondom de Aarde, dat verwijderd wordt. Is het zoals dat?)
In een visuele betekenis, ja. In de energetische betekenis is het zoals de stralen van creatie die nu sneller en sterker stromen.
Wat jullie op Aarde op zullen merken is een versnelling van de tijd en intentie/voornemen. Dit betekent, ben bedachtzaam van jullie gedachten! Jullie zullen nu alles veel sneller creƫren. Dit omvat het volledige spectrum van de menselijke emotie.
Probeer niet naar een gebeurtenis te kijken met ogen van persoonlijke vooruitgang, maar met zuivere Liefde voor allen. Wanneer gedaan op deze manier, zullen je hoogste en grootste ervaringen zich snel ontvouwen. Geen tijd meer voor mensen om gebeurtenissen met het geloof van "Ik weet het het beste" te bekijken. Zoals je Ego vriend die kwam om in je QHHT sessie te praten over sprak, ALLE begrippen verschuiven nu.
Mediteer, ben in de natuur, verbeeld je kleuren en Licht wervelend rondom jou en de Aarde te zien. De Kosmos explodeert in vreugde en dankbaarheid voor deze vooruitgang. Geniet van de rit!


Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2015 by Suzanne Spooner. All Rights Reserved. You may copy and redistribute this material so long as you do not alter it in any way and the content remains complete with the links below. - http://tauksuzanne.com/

Geen opmerkingen :

Een reactie posten