maandag 11 september 2017

Van je bed gelicht - of opgelicht?



MEDEDELING Martin Vrijland door arrestatieteam van zijn bed gelicht. Beste Martin, Je bent in je opzet geslaagd Nieuws verspeiden zonder je bronnen bekend te maken is natuurlijk uit den boze, ik heb jouw bericht geplaatst om te kijken hoe de reacties waren omdat dit natuurlijk een hoge nieuwswaarde heeft. Maar daar je zelf erg kritisch ben en niet altijd de bron en het bewijs van je artikelen vermeld vraag ik me af of dit wel de juiste wijze is om jouw blog te promoten.
Overigens er is een reden om dit soort berichten te classifiseren als smaad aan het adres van de overheid door een verwarde man. ." Zonder enige vorm van kritiek mijnerzijds denk ik toch dat jij nogal wat verwarring brengt onder je lezers en berichten onbedoeld laat verspreiden door de niet zo alerte lezer. Verhalen gaan al gauw de ronde doen over vermeende misstanden die je dikwijls misschien wel terecht vernoemd, maar binnen het alternative circuit wordt je door de manier die je hanteert niet altijd serieus genomen, Je oogst met je site een hoop klapvee denk ik die nu niet bepaalt bijdraagt een de bewustwording van je fans, zelfs niet aan de bewustwording binnen het alternatieve "spirituele" wereldje. Wat je beoogt met je bericht is blijkbaar gelukt, maar of dit de juiste manier is kan ik mijn vragen bij stellen.
Ik heb jouw bericht gepubliceerd nadat ik telefonisch op de hoogte werd gebracht en benieuwd was naar de reacties, die zou ik dan wel kunnen peilen na publikatie. Ik denk persoonlijk dat je je op onbetrouwbaar ijs waagt wat overigens ook een bepaalde groep mensen wel aan het denken zal zetten. Wat ik niet zo netjes vind is dat je op de man of vrouw speelt over hun betrouwbaarheid van hun visie of inzicht. Zou het niet zo kunnen zijn dat je de boodschap van anderen dikwijls zelf niet helemaal begrijpt voor je werkelijk je eigen bronnen onderzoekt ?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten